Case: Heineken QR-code Marketing

Aantal Views: 11,897

Goede marketingcampagne van Heineken tijdens het Heineken Open’er Music Festival (terugkerend event in Polen). In een speciaal hiervoor ingerichte tent op het terrein konden bezoekers een sticker met QR-code laten maken, gekoppeld aan een persoonlijke boodschap van de bezoeker. Leuk gevonden, goed uitgevoerd en een mooi voorbeeld van de mogelijkheden anno 2012 om online en offline slim aan elkaar te verbinden en hiermee (nog) meer buzz te genereren.

Bron: Socialbites.nl

Tags : , , , , , ,

Aantal Views: 11,897

Jeroen van der Schenk

Jeroen van der Schenk is oprichter van Socialbites.com, een collectief van zelfstandig professionals met een focus op het optimaliseren van de online- en offline klantbeleving. Jeroen faciliteert organisaties middels advies, training en coaching bij de ontwi­kkeling en uitvoering van hun social (media) strategy. Uitgangspunt hierbij is het tot stand brengen van (virtuele EN fysieke) verbi­ndingen in het waard­enetw­erk van de organ­isatie, alsmede het toepassen van sociale netwerken en tools om invulling te geven aan deze ‘social touchpoints’. Spreker - Trainer - Concept Developer

6 Reacties

  1. Gaaf. Wel jammer dat je bio langer is dan het bericht Jeroen ;-)

  2. Jeroen van der Schenk

    @Kilian Je hebt helemaal gelijk, al even flink ingekort….

  3. Case: Heineken QR-code Marketing http://t.co/28oclN8x door @jvdschenk

  4. #Heineken QR-code Marketing http://t.co/8CozvCfs by @jvdschenk

  5. Leuke marketing case van Heineken over gebruik QR-code bij #events http://t.co/iDjScWJ7

  6. Leuke marketing case van Heineken over gebruik QR-code bij #events http://t.co/v7sQmfT9

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *