Case: Heineken QR-code Marketing

Goede marketingcampagne van Heineken tijdens het Heineken Open’er Music Festival (terugkerend event in Polen). In een speciaal hiervoor ingerichte tent op het terrein konden bezoekers een sticker met QR-code laten maken, gekoppeld aan een persoonlijke boodschap van de bezoeker. Leuk gevonden, goed uitgevoerd en een mooi voorbeeld van de mogelijkheden anno 2012 om online en offline slim aan elkaar te verbinden en hiermee (nog) meer buzz te genereren.

Bron: Socialbites.nl

Tags : , , , , , ,

Jeroen van der Schenk is oprichter van Socialbites.com, een collectief van zelfstandig professionals met een focus op het optimaliseren van de online- en offline klantbeleving. Jeroen faciliteert organisaties middels advies, training en coaching bij de ontwi­kkeling en uitvoering van hun social (media) strategy. Uitgangspunt hierbij is het tot stand brengen van (virtuele EN fysieke) verbi­ndingen in het waard­enetw­erk van de organ­isatie, alsmede het toepassen van sociale netwerken en tools om invulling te geven aan deze ‘social touchpoints’. Spreker - Trainer - Concept Developer